Останні Новини

Ліквидація пориву напірного каналізаційного колектора по вул. Рудяка, 12
  25 листопада 2021

25 листопада 2021 року проводились роботи по ліквідації пориву напірного каналізаційного колектора діаметром 219мм. за адресою вул. Рудяка, 12.


Одні з кращих платників по селах Старокостянтинівської ОТГ
  25 листопада 2021

         Мальовниче село Пихтії знаходиться на півночі від Старокостянтинова та входить в Березненський старостат нашої ОТГ.         Ще в березні 2021 року виконавчий комітет Старокостянтинівської міської ради передав на баланс комунального підприємства водопровідно-каналізаційного господарства «Водоканал» Старокостянтинівської міської...


Ремонтні роботи по вул.Острозького
  24 листопада 2021

У зв`язку з ремонтом запірної арматури на водопроводі діаметром 100 мм. по вул. Острозького, 42,   25 листопада 2021 року з 9-00 до 16-00 год. буде тимчасово припинено водопостачання на будинки по вул.Крепосний Вал, вул. Пушкіна, вул.  Л.Чайкіної, пров.Мельника, пров. Кошового,  пров. 9-го Січня, пров.Теодоровича  та будинки по вул. Острозького  38 - 42.Просимо вибачення з...


ПУБЛІЧНА ПРОПОЗИЦІЯ (ОФЕРТА) ЩОДО УКЛАДЕННЯ ПУБЛІЧНОГО ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОВІДВЕДЕННЯ


1. Для чого потрібно укладення договору між Комунальним підприємством водопровідно-каналізаційного господарства «Водоканал» Старокостянтинівської міської ради співвласниками багатоквартирного будинку?

Укладення договору на надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення між виконавцем послуг і співвласниками (фізичними особами, фізичними особами – підприємцями та юридичними особами) багатоквартирного будинку передбачено Законом України «Про житлово-комунальні послуги».

2. Що таке публічний договір або публічна оферта?

Згідно з ч. 1 і 2 ст. 633 Цивільного Кодексу України, публічний договір – це договір, в якому одна сторона взяла на себе обов'язок здійснювати надання послуг кожному, хто до неї звернеться. Умови публічного договору встановлюються однаковими для всіх споживачів

Публічна оферта - пропозиція суб’єкта господарювання, адресована будь-якій особі у відповідності зі статтею 633 Цивільного кодексу України, спрямована невизначеному колу осіб, укласти з ним договір про надання послуги на умовах, що містяться в публічній оферті.

ПОВІДОМЛЕННЯ від 18.11.2021

про публічну пропозицію (оферту)

КП «Водоканал» про укладення

ПУБЛІЧНОГО ІНДИВІДУАЛЬНОГО ДОГОВОРУ ПРИЄДНАННЯ

про надання послуг з централізованого водопостачання та

централізованого водовідведення (без обслуговування внутрішньобудинкових систем)

На виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних», враховуючи зміни, які були внесені до постанови Кабінету Міністрів України від 21.08.2021 № 808 «Про встановлення граничного розміру плати за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента для комунальних послуг, що надаються споживачам багатоквартирних будинків за індивідуальними договорами» постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2021 № 928 та керуючись нормами ч. 5 ст. 13 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», ст. ст. 633, 634 Цивільного Кодексу України КП «Водоканал» публікує цю публічну пропозицію (оферту) про укладення публічного індивідуального договору приєднання про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (без обслуговування внутрішньобудинкових систем) (далі – Договір) для споживачів – власників (співвласників, користувачів) житлових та нежитлових приміщень в багатоквартирному будинку, інших об’єктів нерухомого майна або водопостачання та/або водовідведення в житловому будинку, приєднаних до внутрішньобудинкових мереж, які отримують послуги для задоволення власних потреб, а також для забезпечення господарських, технологічних (власних) потреб багатоквартирного будинку в цілому.

Договір вважається укладеним, якщо протягом 30 днів з дня опублікування тексту договору на веб-сайті КП «Водоканал» співвласники багатоквартирного будинку не прийняли рішення про вибір моделі договірних відносин та не уклали відповідний договір з нашим підприємством.

Індивідуальні споживачі у багатоквартирних житлових будинках, які фактично користуються послугами з централізованого водопостачання та водовідведення або звертаються до КП «Водоканал» для отримання вказаних послуг, вважаються такими, що ознайомлені, погоджуються та приєднуються до умов публічного індивідуального договору.

У зв’язку з тим, що даний Договір є договором приєднання, його умови не підлягають узгодженню зі стороною, що приєднується (споживачем).

Договір розміщено на веб-сайті КП «Водоканал» у вільному доступі та у спосіб, що забезпечує ознайомлення зі змістом цього Договору кожної особи, що отримує та звертається до КП «Водоканал», для отримання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, за посиланням:  Публічний індивідуальний договір приєднання на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення.docx

Перелік адрес будинків за моделлю індивідуального публічного договору.xls

Лист-заява для власників (співвласників, користувачів) нерухомого майна, які приєднались до умов публічного індивідуального договору про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення   Заява.docx

Повідомлення КП «Водоканал» про права суб'єктів персональних данних Повідомлення.docx

3. Яким чином регулюються мої відносини з КП «Водоканал», якщо у мене ще немає договору у паперовому вигляді?

Форма Договору між споживачем та виконавцем послуг (КП «Водоканал) є публічною офертою, тобто фактично діє за замовчуванням, якщо у Вашому будинку не прийнято рішення про вибір моделі договірних відносин та не укладено договір з КП «Водоканал».


поділитись   
© 2017 Старокостянтинівське комунальне підприємство водопровідно-каналізаційного господарства «Водоканал»
Офіційне веб представницто

development by WDG

  • Швидкий початок роботи

    Реєстрація займе на більше 5 хвилин, все що вам потрібно - номер рахунку, та сума останнього платежу. Сервіс доступний з будь якого пристрою при наявності Інтернету.
  • Контроль витрат

    Вичерпна інформація про ваш особовий рахунок: правова інформація, послуги, тарифи, нарахування, пільги та субсидії, ваші платежі тощо.
  • Подача показів лічильників

    Подавайте покази вчасно, контролюйте обсяги послуг які вам нараховуються. Інформація щодо усіх ваших лічильників: історія, покази по яким нараховуються обсяги споживання.
  • Оновлення інформація щодоби

    Інформація щодо стану рахунку оновлюється в автоматичному режимі кожного дня. Показ лічильника внесений сьогодні буде врахований на протязі доби, вже завтра ви зможете побавити нарахування по ньому.




"Кабінет Абонента"
електронний сервіс

Реєстрація

6 цифр
Скільки ви оплатили в поточному місяці ?

Вхід до кабінету



Реєстрація

Відновлення паролю: