Друзі, ви не забули, що ми вже очікуємо ваші показання лічильників?
Показники лічильників води подаються до водоканалу з кількох важливих причин — як для вас, так і для самого підприємства.
Навіщо подавати показники лічильників до водоканалу
1. Правильне нарахування плати
• Подані фактичні обсяги споживання води дозволяють водоканалу точно розрахувати оплату, а не за середніми чи нормативними значеннями.
• Якщо не подати — рахунок буде нараховано "за нормативом" або середньомісячно, що часто виходить дорожче.
• Навіть якщо споживач не використовує послуги водопостачання та водовідведення і показники лічильника залишаються незмінними, їх потрібно щомісяця передавати водоканалу. Адже ми не володіємо інформацією щодо відсутності обсягів споживання абонентом.
2. Уникнення боргів або переплат
• Вчасна подача запобігає накопиченню боргів або переплат, які потім складно врегулювати.
3. Контроль і захист споживача
• Подані вами показники — це доказ фактичного обсягу спожитої води.
• У випадку помилки або спору, ваші щомісячні подані дані — це ваш захист.
4. Виявлення витоків чи несправностей
• Якщо водоканал або ви бачите різку зміну у споживанні — можна швидше виявити витік або несправність.
Коли подавати
• Зазвичай: з 28 по 3 число.
Як подавати
• Особисто у абонентському відділі КП Водоканал;
• По телефонам: (0354)3-20-86, +38068 993 17 78;
• Повідомленням у Viber за номером: +38068 993 17 78, вказавши особовий рахунок або адресу, бажано також додати фото лічильника;
• В особистому кабінеті на сайті skwater.km.ua.