Останні Новини

Звіт про виконані роботи за період з 30 червня по 4 липня 2025 р.
  7 липня 2025

Протягом минулого тиждня (30.06.2025 – 04.07.2025) КП «Водоканал»  було провелено наступні роботи:Диспетчерською службою прийнято та опрацьовано заявок – 68Надано дозвіл на розпломбування індивідуальних засобів обліку – 51Ліквідовано засмічень каналізаційної мережі – 46Ліквідовано поривів водопровідної мережі – 4 (1 у колодязях, 3 з розриттям)Ремонт к...


Ремонтні роботи по вул. Авіаторів 4
  3 липня 2025

У зв'язку із ремонтом запірної арматури по вулиці Авіаторів 4, 03.07.2025 року з 09:00 по 13:00 буде відсутнє водопостачання на будинкі по  вулицях:  Героїв Небесної Сотні, Чернятинська, Ессенська 31, 33/1, 33/2, 33/3, Авіаторів 14, 20, 28, 28/1, 28/3, 30, 30/2, 30/3, 32, 34, 9/55, 9/56, 9/57, 9/58, 9/59, 9/60, 9/80, 9/90. Адміністрація КП Водоканал просить вибачення за тимчасов...


Ремонтні роботи по вул. Авіаторів 17
  30 червня 2025

У зв'язку із поривом водопровідної мережі по вулиці Авіаторів 17,   30 червня 2025р. з 9:00 по  17:00  тимчасово буде відсутнє водопостачання  на будинкі по вулиці Авіаторів 17 -57 . Адміністрація КП Водоканал просить вибачення за тимчасові незручності.


Не забудьте вчасно передавати показники лічильника


Друзі, ви не забули, що ми вже очікуємо ваші показання лічильників?                     

 Показники лічильників води подаються до водоканалу з кількох важливих причин — як для вас, так і для самого підприємства.

Навіщо подавати показники лічильників до водоканалу

1. Правильне нарахування плати

• Подані фактичні обсяги споживання води дозволяють водоканалу точно розрахувати оплату, а не за середніми чи нормативними значеннями.

• Якщо не подати — рахунок буде нараховано "за нормативом" або середньомісячно, що часто виходить дорожче.

• Навіть якщо споживач не використовує послуги водопостачання та водовідведення і показники лічильника залишаються незмінними, їх потрібно щомісяця передавати водоканалу. Адже ми не володіємо інформацією щодо відсутності обсягів споживання абонентом.

2. Уникнення боргів або переплат

• Вчасна подача запобігає накопиченню боргів або переплат, які потім складно врегулювати.

3. Контроль і захист споживача

• Подані вами показники — це доказ фактичного обсягу спожитої води.

• У випадку помилки або спору, ваші щомісячні подані дані — це ваш захист.

4. Виявлення витоків чи несправностей

• Якщо водоканал або ви бачите різку зміну у споживанні — можна швидше виявити витік або несправність.


Коли подавати

• Зазвичай: з 28 по 3 число.


Як подавати

• Особисто у абонентському відділі КП Водоканал;

• По телефонам: (0354)3-20-86,   +38068 993 17 78;

• Повідомленням у Viber за номером:   +38068 993 17 78, вказавши особовий рахунок або адресу, бажано також додати фото лічильника;

• В особистому кабінеті на сайті skwater.km.ua.


поділитись   
© 2017 Старокостянтинівське комунальне підприємство водопровідно-каналізаційного господарства «Водоканал»
Офіційне веб представницто

development by WDG

  • Швидкий початок роботи

    Реєстрація займе на більше 5 хвилин, все що вам потрібно - номер рахунку, та сума останнього платежу. Сервіс доступний з будь якого пристрою при наявності Інтернету.
  • Контроль витрат

    Вичерпна інформація про ваш особовий рахунок: правова інформація, послуги, тарифи, нарахування, пільги та субсидії, ваші платежі тощо.
  • Подача показів лічильників

    Подавайте покази вчасно, контролюйте обсяги послуг які вам нараховуються. Інформація щодо усіх ваших лічильників: історія, покази по яким нараховуються обсяги споживання.
  • Оновлення інформація щодоби

    Інформація щодо стану рахунку оновлюється в автоматичному режимі кожного дня. Показ лічильника внесений сьогодні буде врахований на протязі доби, вже завтра ви зможете побачити нарахування по ньому.




"Кабінет Абонента"
електронний сервіс

Реєстрація

6 цифр
Скільки ви оплатили в поточному місяці ?

Вхід до кабінету



Реєстрація

Відновлення паролю: