Останні Новини

Звіт про виконані роботи за період з 30 червня по 4 липня 2025 р.
  7 липня 2025

Протягом минулого тиждня (30.06.2025 – 04.07.2025) КП «Водоканал»  було провелено наступні роботи:Диспетчерською службою прийнято та опрацьовано заявок – 68Надано дозвіл на розпломбування індивідуальних засобів обліку – 51Ліквідовано засмічень каналізаційної мережі – 46Ліквідовано поривів водопровідної мережі – 4 (1 у колодязях, 3 з розриттям)Ремонт к...


Ремонтні роботи по вул. Авіаторів 4
  3 липня 2025

У зв'язку із ремонтом запірної арматури по вулиці Авіаторів 4, 03.07.2025 року з 09:00 по 13:00 буде відсутнє водопостачання на будинкі по  вулицях:  Героїв Небесної Сотні, Чернятинська, Ессенська 31, 33/1, 33/2, 33/3, Авіаторів 14, 20, 28, 28/1, 28/3, 30, 30/2, 30/3, 32, 34, 9/55, 9/56, 9/57, 9/58, 9/59, 9/60, 9/80, 9/90. Адміністрація КП Водоканал просить вибачення за тимчасов...


Ремонтні роботи по вул. Авіаторів 17
  30 червня 2025

У зв'язку із поривом водопровідної мережі по вулиці Авіаторів 17,   30 червня 2025р. з 9:00 по  17:00  тимчасово буде відсутнє водопостачання  на будинкі по вулиці Авіаторів 17 -57 . Адміністрація КП Водоканал просить вибачення за тимчасові незручності.


Повірка лічильників


Навіщо потрібна повірка?

Лічильники води, як і будь-які інші вимірювальні прилади, з часом можуть втрачати точність. Повірка лічильників води - це перевірка точності їх роботи.


Як часто потрібно повіряти лічильник?

Для всіх лічильників води установлено міжповірочний інтервал 4 роки (наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.10.2016 № 1747 «Про затвердження міжповірочних інтервалів законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями»).


Хто платить за повірку?

Відповідно до частини четвертої статті 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність (далі – Закон про метрологію) періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) вузлів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання теплової енергії та води в квартирах (приміщеннях) будинку, здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку, якщо інше не встановлено договором.


Яки чином проводиться  повірка?

Існує два варіанта проведення державної повірки. Лічильник може бути демонтований і відправлений до лабораторії для перевірки, або перевірка може бути проведена на місці, без демонтажу  лічильника.

У разі позитивного результату повірки лічильника оформлюється свідоцтво про повірку за встановленою формою .

Для лічильників, які визнані за результатами повірки такими, що не відповідають установленим вимогам, оформлюють довідку про непридатність.  У такому разі споживачу потрібно придбати новий лічильник.

Придбання та первинне встановлення нового лічильника відбувається коштом споживача, оскільки ця послуга не є складовою тарифу на холодне водопостачання та водовідведення. Квартирні засоби обліку беруться виконавцем на абонентський облік.

    

 Що буде, якщо не повіряти лічильник води?

 Якщо лічильник вчасно не повірений, його покази вважаються недійсними, і нарахування, у такому випадку, будуть здійснюватись за методом, який застосовується для квартир без індивідуальних засобів обліку води, тобто, на основі загальнобудинкових приладів або за нормами (Закон України “Про метрологію та метрологічну діяльність” п.4 ст17 розділ IV та Закону України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання” п.2 ст.6)

    

Хто проводить повірку?

Повірку лічильників води в Україні мають право проводити акредитовані метрологічні служби, які мають відповідне обладнання та кваліфікацію.

На  місці експлуатації засобів обліку (без демонтажу лічильника) повірку здійснюють:

-   ТОВ “Укрметцентр” м.Хмельницький, тел. 099 550 77 55

-   ТОВ “ЕТАЛОН — АСП” м.Кам'янець - Подільський, тел. 068 596 58 56

В лабораторії “Система” м.Хмельницький, вул.Прибузька, 38, тел. 067 672 04 06.

Як подати заявку на повірку?

Якщо повірка проводиться на місці експлуатації засобів обліку (без демонтажу лічильника), то абонент повинен подати заявку безпосередньо до організації, що буде здійснювати повірку за телефонами, вказаними вище.

Якщо повірка буде проводитись у лабораторії, то абонент повинен звернутись з письмовою заявою у відділ збуту КП Водоканал для зняття охоронних пломб з лічильника. Всі витрати, пов’язані з демонтажем, транспортуванням, повіркою та монтажем лічильника, оплачуються за рахунок споживача.  


поділитись   
© 2017 Старокостянтинівське комунальне підприємство водопровідно-каналізаційного господарства «Водоканал»
Офіційне веб представницто

development by WDG

  • Швидкий початок роботи

    Реєстрація займе на більше 5 хвилин, все що вам потрібно - номер рахунку, та сума останнього платежу. Сервіс доступний з будь якого пристрою при наявності Інтернету.
  • Контроль витрат

    Вичерпна інформація про ваш особовий рахунок: правова інформація, послуги, тарифи, нарахування, пільги та субсидії, ваші платежі тощо.
  • Подача показів лічильників

    Подавайте покази вчасно, контролюйте обсяги послуг які вам нараховуються. Інформація щодо усіх ваших лічильників: історія, покази по яким нараховуються обсяги споживання.
  • Оновлення інформація щодоби

    Інформація щодо стану рахунку оновлюється в автоматичному режимі кожного дня. Показ лічильника внесений сьогодні буде врахований на протязі доби, вже завтра ви зможете побачити нарахування по ньому.




"Кабінет Абонента"
електронний сервіс

Реєстрація

6 цифр
Скільки ви оплатили в поточному місяці ?

Вхід до кабінету



Реєстрація

Відновлення паролю: