Останні Новини

Затверджено тарифи на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення на 2025 рік
  15 листопада 2024

До уваги споживачів !Комунальне підприємство водопровідно-каналізаційного господарства      «Водоканал» Старокостянтинівської міської ради повідомляє, що рішенням Виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради від 10 жовтня 2024 року № 374 «Про тарифи на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення комунальному підприємству...


Зміна щомісячної плати за абонентське обслуговування у 2025 році
  15 листопада 2024

До уваги споживачів!З 01.01.2025 року змінюється щомісячна плата за абонентське обслуговування на одного абонента споживачам приєднаним до мереж централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, які знаходиться із КП «Водоканал» у прямих взаємовідносинах (сплачують за користування послугами безпосередньо КП «Водоканал»), що відповідає індиві...


Попередження про осіннє знезараження та промивку водопровідних мереж
  10 жовтня 2024

КП Водоканал м.Старокостянтинів  повідомляє своїх абонентів про те, що  з 22-00 год. 10 жовтня  до 05-00 год. 11 жовтня 2024 р. буде  проводитись  осіннє знезараження та промивка водопровідних мереж міста.Адміністрація підприємства застерігає не використовувати воду для пиття та приготування їжи з міської водомережі 10 жовтня з 22-00 год, та 11 жовтня 2024 р.Наполегливо пр...


Інформація щодо Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання»


Шановні споживачі послуг КП «Водоканал».

Надаємо Вам детальну інформацію про сфери дії Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», який діє з 2017 року зі всіма змінами, внесеними згідно з відповідними законами. Цей Закон регулює відносини щодо:

  1. Комерційного обліку послуг з постачання теплової енергії, гарячої води, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення;
  2. Розподілу між споживачами обсягу спожитих послуг;
  3. Встановлення обслуговування, заміни вузлів обліку;
  4. Формування та надання споживачами рахунків на оплату послуг;
  5. Забезпечення споживачів обліковою інформацією.

Відповідно до вимог цього Закону розділ ІІ ст.3, п.2 забороняється приєднання житлових і нежитлових будівель до зовнішніх інженерних мереж без оснащення таких будівель вузлами комерційного обліку (будинковими лічильниками).

Нашим підприємством протягом 2020 -2021 р.р. були підготовленні та розміщені на сайті підприємства та на дошках оголошень кожного під`їзду багатоквартирних будинків повідомлення спеціального зразка про те, що КП «Водоканал» має намір встановлювати в кожному будинку де є дві і більше квартир, вузол комерційного обліку холодного водопостачання.

Через відсутність фінансування нами не були здійснені заплановані роботи. Але час іде, Закон діє, підприємство несе великі збитки через відсутність обліку наданих послуг. Найближчим часом плануємо впровадження в життя вимог Закону.

 Наші споживаачі повинні знати, як буде здійснюватись виконання деяких статей Закону, що стосується безпосередньо обліку і розподілу централізованого водопостачання.

Стаття 6.

Обслуговування та заміна вузлів комерційного обліку здійснюється надавачем послуг, тобто КП «Водоканал». Витрати на ці роботи відшкодовуються споживачам наших послуг шляхом сплати підприємству плати за абонентське обслуговування.
Ці кошти будуть використовуватись виключно за цільовим призначенням.

Обслуговування та заміна вузлів квартирного лічильника (розподільчого обліку) здійснюється за рахунок власників таких вузлів обліку.

Стаття 10.

Розподіл обсягів послуг між споживачами. У будівлях обсяг водопостачання (холодного і гарячого), визначений за допомогою комерційного вузла обліку (будинкового лічильника), розподіляється між усіма споживачами з урахуванням показань вузлів розподільного обліку (квартирних лічильників).

- У разі якщо всі квартири в будинку мають прилади обліку гарячої і холодної води, загальний обсяг спожитої води у будинку гарячої і холодної води (крім обсягу, витраченого на загально-будинкові потреби) розподіляється між споживачами за показаннями квартирних лічильників.

 Якщо виникає різниця між показанням будинкового лічильника та сумою показань квартирних лічильників, така різниця розподіляється відповідно до Методики розподілу між споживачами обсягів споживання води, затвердженої центральним органом виконавчої влади. Тобто на всі квартири пропорційно кількості об`єму спожитої води.

- У разі, якщо жодна квартира не має квартирного засобу обліку води, загальний обсяг спожитої води згідно комерційного обліку розподіляється між споживачами пропорційно до кількості осіб, які фактично споживають воду.

- У разі, якщо частина приміщень у будинку оснащена квартирними лічильниками, а частина не оснащена, то обсяг спожитої холодної і гарячої води у приміщеннях з квартирними лічильниками встановлюються у розмірі, визначеному їхніми приладами, а решта обсягу води (крім обсягу, витраченого на загально-будинкові потреби) розподіляється між споживачами, приміщення яких не оснащені квартирними лічильниками, пропорційно кількості осіб, які фактично користуються такими послугами.

- У разі виявлення у будинку витоків гарячої і холодної води в розрахунковому періоді, споживачі мають право вимагати від особи, з вини якої стався витік, відшкодування їм вартості розподіленого на них обсягу гарячої і холодної води відповідно до Методики розподілу.

Стаття 11 п.1, 3, 4. Зняття показань вузлів комерційного обліку щомісяця здійснюється виконавцем послуг у присутності споживача або його представника.

 Зняття показань квартирних лічильників здійснюється споживачами, якщо інше не передбачене договором.

Споживач щомісяця передає показання квартирних лічильників у спосіб передбачений договором (телефоном, особистий кабінет і т.д.). Виконавець періодично, не менше 1 раз на рік, проходить контрольне зняття показань квартирних засобів обліку.

п.4 ст.11. У разі недопущення споживачем виконавця, або його представника, який здійснює розподіл обсягів послуг до засобу обліку в квартирі, або в разі ненадання у визначений договором строк споживачем виконавцю послуг показань засобу обліку води, виконавцем послуг протягом трьох місяців приймається середньодобове споживання таким споживачем послуги за попередні 12 місяців.

  У разі відсутності у виконавця інформації про показання засобів обліку, або недопущення представника виконавця до засобів обліку після закінчення тримісячного строку з дня недопуску, то виконавець послуг зобов»язаний здійснювати розрахунки з такими споживачами, як із споживачами, приміщення яких не оснащені квартирними лічильниками, тобто згідно норм споживання та кількості осіб, які споживають послугу.

  Відповідно до підпункту 3 п.4 ст.1 «Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі послуг» для розподілу не приймаються показання вузла розподільного обліку (квартирні лічильники), що зняті (надані),  починаючи з дати встановлення факту виходу його з ладу (закінчення строку повірки засобу обліку) або встановлення факту несанкціонованого втручання в його роботу (самовільний демонтаж, умисне знищення, пошкодження, у т.ч. порушення цілісності пломби) до дати прийняття на абонентський облік відремонтованого чи заміненого квартирного лічильника.

  Тому наголошуємо, що всі засоби обліку води повинні своєчасно, з урахуванням установлених міжповірочних інтервалів, проходити повірку. Про дату повірки Вашого засобу обліку написано в паспорті до нього.

  Ті засоби обліку, які не повірені або не прийняли державну повірку, не допускаються до експлуатації і водокористування в такому випадку рахується безобліковим.

З набранням чинності Закону України «Про комерційний облік» з грудня 2017 року повірка засобів обліку, які знаходяться у власності фізичних осіб здійснюється за кошти споживачів.

         Основні вимоги до споживачів — це вчасно повіряти засоби обліку, щомісяця надавати показання засобів обліку, і розраховуватись за отримані послуги,  щоб наше підприємство мало можливість оплачувати електроенергію, ліквідовувати аварійні ситуації, оплачувати заробітну плату працівникам  щоб зберегти висококваліфікованих працівників для підприємства, сплачувати податки, так разом будемо сприяти найскорішій перемозі над агресором.




поділитись   
© 2017 Старокостянтинівське комунальне підприємство водопровідно-каналізаційного господарства «Водоканал»
Офіційне веб представницто

development by WDG

  • Швидкий початок роботи

    Реєстрація займе на більше 5 хвилин, все що вам потрібно - номер рахунку, та сума останнього платежу. Сервіс доступний з будь якого пристрою при наявності Інтернету.
  • Контроль витрат

    Вичерпна інформація про ваш особовий рахунок: правова інформація, послуги, тарифи, нарахування, пільги та субсидії, ваші платежі тощо.
  • Подача показів лічильників

    Подавайте покази вчасно, контролюйте обсяги послуг які вам нараховуються. Інформація щодо усіх ваших лічильників: історія, покази по яким нараховуються обсяги споживання.
  • Оновлення інформація щодоби

    Інформація щодо стану рахунку оновлюється в автоматичному режимі кожного дня. Показ лічильника внесений сьогодні буде врахований на протязі доби, вже завтра ви зможете побачити нарахування по ньому.




"Кабінет Абонента"
електронний сервіс

Реєстрація

6 цифр
Скільки ви оплатили в поточному місяці ?

Вхід до кабінету



Реєстрація

Відновлення паролю: