Останнє опубліковане

Ремонтні роботи по вул.Замковій
  21 червня 2024

У зв'язку із ремонтом пожежного гідранта по вулиці Замковій, буде відсутнє водопостачання 21.06.2024 року з 9:00 по 14:00 по вулицях Замкова, Наливайка, Сірка, Сагайдачного, Рудяка 31-47. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Адміністрація КП Водоканал.


Ремонтні роботи по вул. Авіаторів
  27 травня 2024

У зв'язку із проривом водопровідної мережі по вул. Авіаторів,   27.05.2024  з 9:00 по 16:00 буде відсутнє водопостачання на будинкі по вулиці Авіаторів 14, 28, 28/1, 28/3, 30, 30/2, 32, 34, 9/55, 9/56, 9/57, 9/58, 9/59, 9/60 та вул.Чернятинській. Просимо вибачення за тимчасові незручності.   Адміністрація КП "Водоканал".


Ремонтні роботи по вул. Авіаторів 14
  24 травня 2024

У зв'язку із проривом водопровідної мережі на Авіаторів 14, буде відсутнє водопостачання 24.05.2024 з 9:00 по 16:00 на будинкі  по вулиці Авіаторів 14, 28, 28/1, 28/3, 30, 30/2, 32, 34. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Адміністрація КП "Водоканал".


Вітаємо з Великоднем!
  6 травня 2024

Від  щирого серця вітаємо  Вас і Ваші родини із світлим святом Воскресіння Христового!Миром і злагодою, благополуччям і достатком нехай увійде Великдень до Вашої оселі, наповнить серця  високими почуттями Віри, Надії і Любові. Божою ласкою, любов’ю і людською шаною хай буде благословенна Ваша життєва дорога.Міцного Вам здоров’я, бадьорого настрою та здійснення усіх задум...


Ремонтні роботи по вул.Миру 1/43
  25 квітня 2024

У зв'язку із аварійним ремонтом запірної арматури по вулиці Миру 1/43,  з 9:00 до 13:00  буде відсутнє водопостачання  на будинкі  1/13-1/43,    1/137-1/143 по вулиці Миру, провулок Болбочана (Покришкіна). Адміністрація КП Водоканал приносить вибачення за тимчасові незручності.


До уваги споживачів!

  Vladimir   16 грудня 2022

З 01.01.2023 року змінюється щомісячна плата за абонентське обслуговування на одного абонента споживачам приєднаним до мереж централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, які знаходиться із КП «Водоканал» у прямих взаємовідносинах (сплачують за користування послугами безпосередньо КП «Водоканал»), що відповідає індивідуальній моделі договірних відносин, яка законом встановлена за замовчуванням.

 На сьогодні плата за абонентське обслуговування на одного абонента на місяць становить 10,96 грн.

У зв’язку зі зростанням вартості складових витрат плати за абонентське обслуговування, а саме: зростанням прожиткового мінімуму для працездатних осіб та рівня мінімальної заробітної плати, зростанням вартості матеріальних ресурсів, послуг банків за приймання платежів, КП «Водоканал» проведено перерахунок вартості цієї послуги, яку затверджено наказом по підприємству від  15.12.2022 № 483-к/тр.

Плата за абонентське обслуговування (без врахування витрат на обслуговування та заміну комерційних приладів обліку води) встановлена із розрахунку на одного абонента на місяць на рівні:

на послугу з централізованого водопостачання для населення – 5,48 гривень на місяць;

на послугу з централізованого водопостачання для юридичних осіб – 13,03 гривень на місяць;

на послугу з централізованого водовідведення для населення – 5,48 гривень на місяць;

на послугу з централізованого водовідведення для юридичних осіб – 13,68 гривень на місяць.

Які витрати підприємства входять в абонентську плату?

Оплата праці з відрахуваннями на 2023 рік, послуги програмного забезпечення, поштові послуги, послуги зв’язку, банківські послуги, матеріали виробничі, канцтовари та інші послуги пов’язані з обслуговуванням абонентів.

Чим передбачено нарахування Плати за абонентське обслуговування?

Звертаємо увагу, що на виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 р. № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні послуги» до тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення не включаються витрати, які включаються до складу ПЛАТИ ЗА АБОНЕНТСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ.

Плата за абонентське обслуговування формується відповідно до Законів України «Про житлово-комунальні послуги», «Про метрологію та метрологічну діяльність», «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», «Правилами надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення» та Типовими договорами про надання послуг, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України  № 690 від 05.07.2019, на виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 01.09.2021, № 928 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 21.08.2019, № 808 «Про встановлення граничного розміру плати за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента для комунальних послуг, що надаються споживачам за індивідуальними договорами про надання комунальних послуг або за індивідуальними договорами з обслуговування внутрішньо будинкових систем про надання комунальних послуг».

У зв’язку з прийняттям Закону України від 03.12.2020 р. № 1060-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання окремих питань у сфері надання житлово-комунальних послуг» та керуючись нормами ч. 5 ст. 13 вказаного Закону, ст. 633, ст. 634 Цивільного Кодексу України, 18.11.2021 року, на офіційному веб-сайті КП           «Водоканал», опубліковано публічну пропозицію (оферту) про укладення публічного індивідуального договору приєднання про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення для споживачів.

Такий договір вважається укладеним, якщо протягом 30 днів, з дня опублікування тексту договору на веб-сайті КП «Водоканал» (дата опублікування 18.11.2021), співвласники багатоквартирного будинку не оскаржили та не прийняли рішення про вибір іншої моделі договірних відносин та не уклали відповідний договір з нашим підприємством.

Індивідуальний договір про надання комунальної послуги, що є публічним договором приєднання складається з:

  • плати за послугу, що розраховується виходячи з розміру затверджених цін/тарифів на відповідну комунальну послугу та обсягу спожитих комунальних послуг, визначеного відповідно до законодавства;
  • плата за абонентське обслуговування, яка не може перевищувати граничний розмір, визначений Кабінетом МіністрівУкраїни.

Отже, плата за абонентське обслуговування є складовою частиною ціни публічного індивідуального договору про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення та відповідно істотною умовою такого договору.

Плата за абонентське обслуговування не є комунальною послугою, тому, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення граничного розміру плати за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента для комунальних послуг, що надаються споживачам  за індивідуальними договорами» від 21.08.2019 р. № 808, зі змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 928 від 01.09.2021р. держава регулює її граничний рівень, який з 01.12.2022 р. становить 39,47 грн.

Кому абонентська плата не буде нараховуватись?

Нараховуватись плата за абонентське обслуговування не буде тим споживачам у кого укладено колективний договір. Це ті споживачі, які сплачують  за послуги водопостачання та водовідведення не на рахунок підприємства, а одразу на рахунок ОСББ.

Чи потрібно оплачувати за абонентське обслуговування при відсутніх обсягах споживання?

Так, адже перелік послуг, які включені до абонентської плати не залежать від спожитих послуг. Працівники відділу збуту зобов’язані щомісяця забезпечити споживачу друк та доставку квитанцій, абонентський супровід, звірку даних, виготовлення довідок, інформування управління соціального забезпечення за потреби.

Як оплачувати за абонентське обслуговування?

Споживач щомісяця, на підставі виставленого рахунку, вносить однією сумою плату Виконавцю комунальної послуги, яка складається з плати за спожиті обсяги комунальної послуги згідно встановлених тарифів.



поділитись   
© 2017 Старокостянтинівське комунальне підприємство водопровідно-каналізаційного господарства «Водоканал»
Офіційне веб представницто

development by WDG

  • Швидкий початок роботи

    Реєстрація займе на більше 5 хвилин, все що вам потрібно - номер рахунку, та сума останнього платежу. Сервіс доступний з будь якого пристрою при наявності Інтернету.
  • Контроль витрат

    Вичерпна інформація про ваш особовий рахунок: правова інформація, послуги, тарифи, нарахування, пільги та субсидії, ваші платежі тощо.
  • Подача показів лічильників

    Подавайте покази вчасно, контролюйте обсяги послуг які вам нараховуються. Інформація щодо усіх ваших лічильників: історія, покази по яким нараховуються обсяги споживання.
  • Оновлення інформація щодоби

    Інформація щодо стану рахунку оновлюється в автоматичному режимі кожного дня. Показ лічильника внесений сьогодні буде врахований на протязі доби, вже завтра ви зможете побачити нарахування по ньому.




"Кабінет Абонента"
електронний сервіс

Реєстрація

6 цифр
Скільки ви оплатили в поточному місяці ?

Вхід до кабінету



Реєстрація

Відновлення паролю: