Останнє опубліковане

Повідомлення про зупинку водопостачання у зв`язку з проведенням ремонтнх робіт.
  3 січня 2023

У зв' язку з ремонтими роботами  на каналізаційній мережі по вул.І.Франка,  03.01.2023 р. з  09-00 до 17-00 буде припинено водопостачання на будинки №№19, 21, 23, 25, 27, 29, 31, 33, 35, 37, 39, 41 по вул.І.Франка, будинки №№ 3, 3/1 по вул.Прокоп`юка та на будинок по вул.Чайкоського,2.Просимо вибачення за тимчасові незручності.  


Про тарифи на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення
  22 грудня 2022

Комунальне підприємство водопровідно-каналізаційного господарства "Водоканал" Старокостянтинівської міської ради повідомляє всіх споживачів, що рішенням №456 від 15 грудня 2022 р. виконавчий комітет Старокостянтинівської міської ради вирішив:1. Встановити з 01 січня 2023 року до 31 грудня 2023 року комунальному підприємству водопровідно-каналізаційного господарства "Водоканал"...


Повідомлення про зупинку водопостачання
  20 грудня 2022

21 грудня 2022 року у зв'язку із відключенням електропостачання та ремонтними роботами на каналізаційному колекторі по вул.Миру , з 9-00 до 14-00 год. буде припинено водопостачання по місту.Просимо вибачення за тимчасові незручності. 


ВІтаємо зі святом святого Миколая!
  19 грудня 2022


До уваги споживачів!
  16 грудня 2022

З 01.01.2023 року змінюється щомісячна плата за абонентське обслуговування на одного абонента споживачам приєднаним до мереж централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, які знаходиться із КП «Водоканал» у прямих взаємовідносинах (сплачують за користування послугами безпосередньо КП «Водоканал»), що відповідає індивідуальній моделі дого...


До уваги споживачів!

  Vladimir   16 грудня 2022

З 01.01.2023 року змінюється щомісячна плата за абонентське обслуговування на одного абонента споживачам приєднаним до мереж централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, які знаходиться із КП «Водоканал» у прямих взаємовідносинах (сплачують за користування послугами безпосередньо КП «Водоканал»), що відповідає індивідуальній моделі договірних відносин, яка законом встановлена за замовчуванням.

 На сьогодні плата за абонентське обслуговування на одного абонента на місяць становить 10,96 грн.

У зв’язку зі зростанням вартості складових витрат плати за абонентське обслуговування, а саме: зростанням прожиткового мінімуму для працездатних осіб та рівня мінімальної заробітної плати, зростанням вартості матеріальних ресурсів, послуг банків за приймання платежів, КП «Водоканал» проведено перерахунок вартості цієї послуги, яку затверджено наказом по підприємству від  15.12.2022 № 483-к/тр.

Плата за абонентське обслуговування (без врахування витрат на обслуговування та заміну комерційних приладів обліку води) встановлена із розрахунку на одного абонента на місяць на рівні:

на послугу з централізованого водопостачання для населення – 5,48 гривень на місяць;

на послугу з централізованого водопостачання для юридичних осіб – 13,03 гривень на місяць;

на послугу з централізованого водовідведення для населення – 5,48 гривень на місяць;

на послугу з централізованого водовідведення для юридичних осіб – 13,68 гривень на місяць.

Які витрати підприємства входять в абонентську плату?

Оплата праці з відрахуваннями на 2023 рік, послуги програмного забезпечення, поштові послуги, послуги зв’язку, банківські послуги, матеріали виробничі, канцтовари та інші послуги пов’язані з обслуговуванням абонентів.

Чим передбачено нарахування Плати за абонентське обслуговування?

Звертаємо увагу, що на виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 р. № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні послуги» до тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення не включаються витрати, які включаються до складу ПЛАТИ ЗА АБОНЕНТСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ.

Плата за абонентське обслуговування формується відповідно до Законів України «Про житлово-комунальні послуги», «Про метрологію та метрологічну діяльність», «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», «Правилами надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення» та Типовими договорами про надання послуг, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України  № 690 від 05.07.2019, на виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 01.09.2021, № 928 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 21.08.2019, № 808 «Про встановлення граничного розміру плати за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента для комунальних послуг, що надаються споживачам за індивідуальними договорами про надання комунальних послуг або за індивідуальними договорами з обслуговування внутрішньо будинкових систем про надання комунальних послуг».

У зв’язку з прийняттям Закону України від 03.12.2020 р. № 1060-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання окремих питань у сфері надання житлово-комунальних послуг» та керуючись нормами ч. 5 ст. 13 вказаного Закону, ст. 633, ст. 634 Цивільного Кодексу України, 18.11.2021 року, на офіційному веб-сайті КП           «Водоканал», опубліковано публічну пропозицію (оферту) про укладення публічного індивідуального договору приєднання про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення для споживачів.

Такий договір вважається укладеним, якщо протягом 30 днів, з дня опублікування тексту договору на веб-сайті КП «Водоканал» (дата опублікування 18.11.2021), співвласники багатоквартирного будинку не оскаржили та не прийняли рішення про вибір іншої моделі договірних відносин та не уклали відповідний договір з нашим підприємством.

Індивідуальний договір про надання комунальної послуги, що є публічним договором приєднання складається з:

  • плати за послугу, що розраховується виходячи з розміру затверджених цін/тарифів на відповідну комунальну послугу та обсягу спожитих комунальних послуг, визначеного відповідно до законодавства;
  • плата за абонентське обслуговування, яка не може перевищувати граничний розмір, визначений Кабінетом МіністрівУкраїни.

Отже, плата за абонентське обслуговування є складовою частиною ціни публічного індивідуального договору про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення та відповідно істотною умовою такого договору.

Плата за абонентське обслуговування не є комунальною послугою, тому, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення граничного розміру плати за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента для комунальних послуг, що надаються споживачам  за індивідуальними договорами» від 21.08.2019 р. № 808, зі змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 928 від 01.09.2021р. держава регулює її граничний рівень, який з 01.12.2022 р. становить 39,47 грн.

Кому абонентська плата не буде нараховуватись?

Нараховуватись плата за абонентське обслуговування не буде тим споживачам у кого укладено колективний договір. Це ті споживачі, які сплачують  за послуги водопостачання та водовідведення не на рахунок підприємства, а одразу на рахунок ОСББ.

Чи потрібно оплачувати за абонентське обслуговування при відсутніх обсягах споживання?

Так, адже перелік послуг, які включені до абонентської плати не залежать від спожитих послуг. Працівники відділу збуту зобов’язані щомісяця забезпечити споживачу друк та доставку квитанцій, абонентський супровід, звірку даних, виготовлення довідок, інформування управління соціального забезпечення за потреби.

Як оплачувати за абонентське обслуговування?

Споживач щомісяця, на підставі виставленого рахунку, вносить однією сумою плату Виконавцю комунальної послуги, яка складається з плати за спожиті обсяги комунальної послуги згідно встановлених тарифів.



поділитись   
© 2017 Старокостянтинівське комунальне підприємство водопровідно-каналізаційного господарства «Водоканал»
Офіційне веб представницто

development by WDG

  • Швидкий початок роботи

    Реєстрація займе на більше 5 хвилин, все що вам потрібно - номер рахунку, та сума останнього платежу. Сервіс доступний з будь якого пристрою при наявності Інтернету.
  • Контроль витрат

    Вичерпна інформація про ваш особовий рахунок: правова інформація, послуги, тарифи, нарахування, пільги та субсидії, ваші платежі тощо.
  • Подача показів лічильників

    Подавайте покази вчасно, контролюйте обсяги послуг які вам нараховуються. Інформація щодо усіх ваших лічильників: історія, покази по яким нараховуються обсяги споживання.
  • Оновлення інформація щодоби

    Інформація щодо стану рахунку оновлюється в автоматичному режимі кожного дня. Показ лічильника внесений сьогодні буде врахований на протязі доби, вже завтра ви зможете побачити нарахування по ньому.




"Кабінет Абонента"
електронний сервіс

Реєстрація

6 цифр
Скільки ви оплатили в поточному місяці ?

Вхід до кабінету



Реєстрація

Відновлення паролю: