Останнє опубліковане

Затверджено тарифи на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення на 2025 рік
  15 листопада 2024

До уваги споживачів !Комунальне підприємство водопровідно-каналізаційного господарства      «Водоканал» Старокостянтинівської міської ради повідомляє, що рішенням Виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради від 10 жовтня 2024 року № 374 «Про тарифи на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення комунальному підприємству...


Зміна щомісячної плати за абонентське обслуговування у 2025 році
  15 листопада 2024

До уваги споживачів!З 01.01.2025 року змінюється щомісячна плата за абонентське обслуговування на одного абонента споживачам приєднаним до мереж централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, які знаходиться із КП «Водоканал» у прямих взаємовідносинах (сплачують за користування послугами безпосередньо КП «Водоканал»), що відповідає індиві...


Попередження про осіннє знезараження та промивку водопровідних мереж
  10 жовтня 2024

КП Водоканал м.Старокостянтинів  повідомляє своїх абонентів про те, що  з 22-00 год. 10 жовтня  до 05-00 год. 11 жовтня 2024 р. буде  проводитись  осіннє знезараження та промивка водопровідних мереж міста.Адміністрація підприємства застерігає не використовувати воду для пиття та приготування їжи з міської водомережі 10 жовтня з 22-00 год, та 11 жовтня 2024 р.Наполегливо пр...


Ремонтні роботи по вул. Героїв Небесної Сотні
  2 жовтня 2024

У зв'язку із ремонтом запірної арматури по вулиці Героїв Небесної Сотні 09.10.2024 року з 9:00 по 17:00 буде відсутнє водопостачання в будинках по провулках Олімпійських, вулицях: Героїв Небесної Сотні, Чернятинська, Миру 19/5, Ессенська 31, 33/1, 33/2, 33/3, Авіаторів 14, 20, 28, 28/1, 28/3, 30, 30/2, 30/3, 32, 34, 9/55, 9/56, 9/57, 9/58, 9/59, 9/60, 9/80, 9/90. Адміністрація КП Водокана...


Повідомлення про намір КП «Водоканал» Старокостянтинівської міської ради здійснити зміну діючих тарифів у 2025 році на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення
  20 вересня 2024

Комунальне підприємство водопровідно-каналізаційного господарства «Водоканал» Старокостянтинівської міської ради, на виконання пункту 2 розділу ІІ Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05...


Зміна розміру плати за абонентське обслуговування

  Vladimir   15 грудня 2021

З 01.01.2022 року змінюється щомісячна плата за абонентське обслуговування на одного абонента споживачам, що мешкають у багатоквартирних житлових будинках та мають індивідуальні договори на централізоване водопостачання та водовідведення.

На сьогодні плата за абонентське обслуговування на одного абонента на місяць становить 9,65 грн з ПДВ. У зв’язку  зі зростанням вартості складових витрат плати за абонентське обслуговування, а саме: зростанням прожиткового мінімуму для працездатних осіб та рівня мінімальної заробітної плати, зміною галузевих коефіцієнтів, зростанням вартості матеріальних ресурсів, послуг банків за приймання платежів, КП «Водоканал» проведено перерахунок вартості цієї послуги.

Відповідно до Наказу № 382-к/тр від 13.12.2021р. з 01.01.2022 року розмір плати за абонентське  обслуговування по договору/особовому рахунку на місяць для споживачів багатоквартирних будинків,  які не оснащені вузлами комерційного обліку,  встановлено 10,96 грн з ПДВ  в т.ч.:

  •  з централізованого водопостачання 5,48 гривень з ПДВ;
  •  з централізованого водовідведення 5,48 гривень з ПДВ.

Структура плати за абонентське обслуговування на 2022 рік додається: Структура.xlsx 

Чим передбачено нарахування плати за абонентське обслуговування?

Звертаємо увагу, що на виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2011р. №869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні послуги» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.04.2019 р. № 291) до тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення не включаються витрати, які включаються до складу ПЛАТИ ЗА АБОНЕНТСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ.

Плата за абонентське обслуговування формується відповідно до Законів України «Про житлово-комунальні послуги», «Про метрологію та метрологічну діяльність», «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», «Правилами надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення» та Типовими договорами про надання послуг, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №690 від 05.07.2019р., на виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 01.09.2021 №928 «Про внесення змін до постанови Кабінету міністрів України від 21.08.2019 №808  “Про встановлення граничного розміру плати за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента для комунальних послуг, що надаються споживачам за індивідуальними договорами про надання комунальних послуг або за індивідуальними договорами з обслуговування внутрішньобудинкових систем про надання комунальних послуг» для укладення зі споживачами договорів про надання комунальних послуг.

У зв’язку з прийняттям Закону України від 03.12.2020 №1060 «Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання окремих питань у сфері надання житлово-комунальних послуг» та керуючись нормами ч. 5 ст. 13 вказаного Закону, ст. ст. 633, 634 Цивільного Кодексу України, 18.11.2021 року, на офіційному веб-сайті КП « Водоканал» Старокостянти-нівської міської ради, опубліковано публічну пропозицію (оферту) про укладення публічного індивідуального договору приєднання про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення для споживачів.

Такий договір вважається укладеним, якщо протягом 30 днів з дня опублікування тексту договору на веб-сайті КП « Водоканал» Старокостянтинівської міської ради (дата опублікування 18.11.2021), співвласники багатоквартирного будинку не оскаржили та не прийняли рішення про вибір іншої моделі договірних відносин та не уклали відповідний договір з  КП « Водоканал» Старокостянтинівської міської ради.

Індивідуальний договір про надання комунальної послуги, що є публічним договором приєднання, складається з :

  • плати за послугу, що розраховується виходячи з розміру затверджених цін/тарифів на відповідну комунальну послугу та обсягу спожитих комунальних послуг, визначеного відповідно до законодавства;
  • плати за абонентське обслуговування, яка не може перевищувати граничний розмір, визначений Кабінетом Міністрів України.

Отже, плата за абонентське обслуговування є складовою частиною ціни публічного індивідуального договору про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення та відповідно істотною умовою такого договору.

Плата за абонентське обслуговування не є комунальною послугою, тому, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення граничного розміру плати за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента для комунальних послуг, що надаються споживачам багатоквартирних будинків за індивідуальними договорами» від 21.08.2019 р. № 808, зі змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 928 від 01.09.2021р., держава регулює її граничний рівень, який з 01.12.2021р. становить 35,19 грн.

Кому нараховується плата за абонентське обслуговування?

Дія Закону України «Про житлово-комунальні послуги» поширюється, зокрема, на індивідуальних споживачів - фізичних або юридичних осіб, які є власниками (співвласниками) нерухомого майна, або за згодою власника інша особа, яка користується об’єктом нерухомого майна і отримує житлово-комунальну послугу для власних потреб та з якою або від імені якої укладено відповідний договір про надання житлово-комунальної послуги. Тому плата за абонентське обслуговування нараховується всім споживачам, з якими діє індивідуальний договір в багатоквартирному будинку – населенню, юридичним особам, фізичним особам-підприємцям та бюджетним установам.

Плата за абонентське обслуговування не нараховується споживачам приватного сектору в індивідуальних будинках та споживачам багатоквартирних будинків, які визначилися з моделлю договору і обрали договірні відносини за колективним договором.

Чи потрібно оплачувати за абонентське обслуговування при відсутніх обсягах споживання?

Так, адже перелік послуг, які включені до абонентської плати не залежать від спожитих послуг. Працівники відділу збуту зобов’язані щомісяця забезпечити споживачу друк та доставку квитанцій, абонентський супровід, звірку даних, виготовлення довідок, інформування управління соціального забезпечення за потреби.

Чи є витрати на абонентське обслуговування новим для споживачів?

Ні. Раніше ці витрати (окрім витрат на обслуговування квартирних лічильників) включалися в тариф «на послуги з централізованого постачання холодної води (з використанням внутрішньобудинкових систем)» і розповсюджувалися на усіх користувачів послуг в багатоквартирному житловому будинку, не залежно від оснащення квартир та будинку.
До введення в дію нового Закону України «Про житлово-комунальні послуги» №2189 тариф, який застосовувався в багатоквартирному будинку, був більшим на 1,42 грн, ніж тариф на централізоване водопостачання та водовідведення в приватному секторі (30,68 грн/м3 – 29,26 грн/м3 = 1,42 грн/м3).

На який рахунок спрямовуються кошти за плату за абонентське обслуговування та чи поширюються пільги та субсидії на плату за абонентське обслуговування?

Плата за абонентське обслуговування затверджується внутрішнім наказом по підприємству та визначається виконавцем комунальних послуг за їх фактичними витратами у розрахунку на 1 абонента/міс. Тобто плата за абонентське обслуговування розраховується не за обсяги спожитих послуг, а в розрахунку на 1 абонента та виставлятиметься як окремий платіж.

Розрахунковим періодом для оплати є календарний місяць.

Термін оплати аналогічний послугам з централізованого водопостачання та водовідведення  - до 10 числа місяця, наступного за розрахунковим . Слід врахувати, що кошти за централізоване водопостачання, водовідведення та плату за абонентське обслуговування приймаються на один банківський рахунок, тому, в разі неповної оплати, спочатку розноситься оплата за абонентське обслуговування, а потім платіж розподіляється на послуги водопостачання та водовідведення пропорційно нарахуванню.

Несплата  вартості абонентського обслуговування і, як наслідок, утворення боргу, може призвести до відмови в призначенні субсидії. Крім того, згідно чинного законодавства, передбачена можливість припинення надання послуг з водопостачання та водовідведення споживачам.

Постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» (№409 від 06.08.2014р.) було передбачено надання субсидії на оплату абонентського обслуговування для споживачів комунальних послуг, що надаються у багатоквартирних будинках за індивідуальними договорами, надаються в межах граничного розміру плати за абонентське обслуговування, визначеного відповідно до статті 4 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”. (пункт 3Постанови).  Надання пільг на оплату абонентського обслуговування данною постановою не було передбачено.

Після внесення змін до постанови №409 від 06.08.2014р Кабінету Міністрів України «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» (постановою КМ № 1144 від 03.11.2021)визначено:

Установити, що пільги і субсидії на оплату абонентського обслуговування для споживачів комунальних послуг, що надаються за індивідуальними договорами про надання комунальних послуг або за індивідуальними договорами з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем про надання комунальних послуг, надаються в межах граничного розміру плати за абонентське обслуговування, визначеного відповідно до статті 4 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.





поділитись   
© 2017 Старокостянтинівське комунальне підприємство водопровідно-каналізаційного господарства «Водоканал»
Офіційне веб представницто

development by WDG

  • Швидкий початок роботи

    Реєстрація займе на більше 5 хвилин, все що вам потрібно - номер рахунку, та сума останнього платежу. Сервіс доступний з будь якого пристрою при наявності Інтернету.
  • Контроль витрат

    Вичерпна інформація про ваш особовий рахунок: правова інформація, послуги, тарифи, нарахування, пільги та субсидії, ваші платежі тощо.
  • Подача показів лічильників

    Подавайте покази вчасно, контролюйте обсяги послуг які вам нараховуються. Інформація щодо усіх ваших лічильників: історія, покази по яким нараховуються обсяги споживання.
  • Оновлення інформація щодоби

    Інформація щодо стану рахунку оновлюється в автоматичному режимі кожного дня. Показ лічильника внесений сьогодні буде врахований на протязі доби, вже завтра ви зможете побачити нарахування по ньому.




"Кабінет Абонента"
електронний сервіс

Реєстрація

6 цифр
Скільки ви оплатили в поточному місяці ?

Вхід до кабінету



Реєстрація

Відновлення паролю: