Останнє опубліковане

До уваги споживачів, що мешкають по вулиці Попова (будинки № 28, 28/1, 28/3, 30) 16.01.2020

Відповідно до Закону України "Про житлово-комунальні послуги" від 09.11.2017 року №2189-VI...

Аварійні роботи по вулицях Франка, Чайковського, Прокоп`юка 16.01.2020

У зв`яку із проведенням аварійних  робіт по вулицях Франка, Чайковського, Прокоп`юка, 16.01.202...

Абонентам, що мають заборгованість за послуги з водопостачання та водовідведення. 27.12.2019

Напередодні  Нового року  на нашому підприємстві склалась критична фінансова ситуація, яка...

До уваги споживачів, що мешкають по вулиці Попова (будинки № 9/55, 9/57) 09.12.2019

Відповідно до Закону України "Про житлово-комунальні послуги" від 09.11.2017 року №2189-VI...

До уваги споживачів, що мешкають по вулиці Попова (будинки № 65, 4/1, 4/2, 4/3, 6) 02.12.2019

Відповідно до Закону України "Про житлово-комунальні послуги" від 09.11.2017 року №2189-VI...

Щодо неякісної гарячої води

  Vladimir   26 квітня 2019

Останнім часом на адресу КП «Водоканал» стали надходити звернення жителів міста Старокостянтинів щодо неякісного гарячого водопостачання.

Мешканці скаржаться на те, що гаряча вода в їхні помешкання подається із домішками піску, рудого кольору та з неприємним запахом.

Адміністрація КП «Водоканал» повідомляє всіх споживачів що наше підприємство несе відповідальність за постачання холодної води, якість якої відповідає усім вимогам  ДСанПіНу 2.2.4-171-10 “Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною”.

Стосовно постачання гарячої води невідповідної якості рекомендуємо звертатись до адміністрації КП «Тепловик».


поділитись   
© 2017 Старокостянтинівське комунальне підприємство водопровідно-каналізаційного господарства «Водоканал»
Офіційне веб представницто

development by WDG

  • Швидкий початок роботи

    Реєстрація займе на більше 5 хвилин, все що вам потрібно - номер рахунку, та сума останнього платежу. Сервіс доступний з будь якого пристрою при наявності Інтернету.
  • Контроль витрат

    Вичерпна інформація про ваш особовий рахунок: правова інформація, послуги, тарифи, нарахування, пільги та субсидії, ваші платежі тощо.
  • Подача показів лічильників

    Подавайте покази вчасно, контролюйте обсяги послуг які вам нараховуються. Інформація щодо усіх ваших лічильників: історія, покази по яким нараховуються обсяги споживання.
  • Оновлення інформація щодоби

    Інформація щодо стану рахунку оновлюється в автоматичному режимі кожного дня. Показ лічильника внесений сьогодні буде врахований на протязі доби, вже завтра ви зможете побавити нарахування по ньому.




"Кабінет Абонента"
електронний сервіс

Реєстрація

6 цифр
Скільки ви оплатили в поточному місяці ?

Вхід до кабінету


Реєстрація